Moda u razdoblju 1930 - 1940
Ovo razdoblje obilježila je velika kriza, gospodarske poteškoće i neimaština. Sve to utjecalo je na modu u kojoj se iz nužde događaju velike inovacije.Dizajneri su eksperimentirali s novim krojevima i novim materijalima. U žensku modu ulaze, nakon linearnih i kratkih haljina iz dvadesetih, dulji rubovi i vijugavi oblici. Struk se vraća u prirodni položaj, no u ležernijoj formi.
Za večernje izlaske, omiljena je bila haljina koja prianja uz tijelo (po uzoru na kreacije Madeleine Vionnet) od svile i baršuna ili svile i satena.
Nakon 1935. počinju se koristiti patentni zatvarači, kao učinkovitija alternativa kopčama za spajanje. U rukama uglednih kuća kao što su Schiaparelli oni su postali element dizajna. Unikatni nakit, koji je popularizirala modna kuća Chanel svojim prepoznatljivim niskama od lažnih bisera, postao je upečatljivi i neizbježan modni dodatak.
Do 1938. jastučići za ramena su postali moderni, nagovještavajući naglasak na ramenima tijekom 1940-tih. Za izradu svakodnevne odjeće koriste se materijali poput najlona i rajona. Ovo je unatoč velikoj krizi je još jedna velika era za Haute Couture. Lanvin, Molyneux, Mainbocher, Patou, Maggy Rouff su imali aktivne modne kuće kao i Vionnet, Chanel i Schiaparelli.
Filmovi su utjecali na odijevanje žena kao i njihovo mišljenje o modi. Nije bilo neuobičajeno za dizajnere kao što su Gilbert Adrian i Irene da se reklamiraju u filmskoj industriji u Hollywoodu. Žene su zahtijevale da izgledaju poput svojih idola sa ekrana. Ta želja je potaknula mnoge holivudske dizajnere da proizvedu odjeću za masovno tržište putem robnih kuća ili svojih vlastitih kolekcija. Fenomen Hollywooda se također proširio Europom. Utjelovljen u bijelom satenu pripijenih haljina kao što ih je nosila Jean Harlow, holivudski su izgled karakterizirale dramatične linije koje su najbolje izgledale na malim ekranima.
Haljina do poda za vrtne zabave uz šešir, markantno vuneno odijelo sa krznenim ovratnikom, upečatljivi negliže – sve je to dio Hollywooda 30-tih godina.